Przedszkole Miejskie nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie ul. Szkolna 23 tel. 76/7468386, 665474016 pm9@ok.um.lubin.pl

Przejdź do strony głównej

, 12 maja 2024

Jesteś tutaj: Start

Ostatnie aktualizacje

Informacja o przetwrzaniu danych-osobowych w procesie rozpatrywania petycji

2020-11-03

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE ROZPATRYWANIA PETYCJI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy:

I. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora

 

Administratorem jest   Przedszkole Miejskie nr 9 z oddziałami integracyjnymi  w Lubinie reprezentowane przez Dyrektora Przedszkola, adres: ul. Szkolna 23, 59-300 Lubin   tel: (76) 746 83 86, e-mail: pm9@ok.um.lubin.pl.

 

II. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

 

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i realizacji Państwa praw jest możliwy pod adresem poczty elektronicznej: pm9.rodo@ok.um.lubin.pl  oraz adresem korespondencyjnym placówki.

 

III. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych

 Państwa dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia petycji zgodnie z przepisami prawa. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO to jest  niezbędność do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach.  W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na udostępnienie imienia i nazwiska na stronie internetowej podmiotu rozpatrującego petycję lub urzędu go obsługującego, podstawą prawną przetwarzania danych jest udzielona zgoda.

IV. Okres przechowywania danych

 Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, Następnie dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora (jednolitym rzeczowym wykazem akt) oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

V. Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców

 Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów. W przypadku wyrażenia przez Państwa  zgody, o której mowa w art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach,  Państwa dane zostaną udostępnione na stronie internetowej podmiotu rozpatrującego petycję lub urzędu go obsługującego (skan petycji). Państwa dane osobowe mogą być także przekazane do przetwarzania podmiotom, które nas obsługują na podstawie zawartych stosownych umów, zgodnych z art. 28 RODO ( w tym obsługa prawna, ochrony danych osobowych, usług informatycznych, niszczenia  dokumentów).

VI. Prawa osób, których dane są przetwarzane:

W związku z przetwarzaniem  Państwa danych osobowych przysługują Państwu  następujące prawa:

  • prawo dostępu do swoich danych,
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • prawo do usunięcia danych osobowych (przetwarzanych bezpodstawnie ),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez nas   Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

VII. Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej

Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać zebranych danych osobowych do państwa trzeciego (poza europejski obszar gospodarczy) lub organizacji międzynarodowej.

VIII. Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia petycji. Wyrażenie zgody, o której mowa w art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach, na udostępnienie danych na stronie internetowej podmiotu rozpatrującego petycję lub urzędu go obsługującego, jest dobrowolne. Zgodę można w każdej chwili wycofać bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

IX. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu

Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.

Czytaj więcej o: Informacja o przetwrzaniu danych-osobowych w procesie rozpatrywania petycji

Wniosek o dostęp do informacji publicznej

2020-11-03

Przykładowy wniosek o udzielenie informacji publicznej

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej można przesłać do Przedszkole Miejskie Nr 9 z oddziałami intedracyjnymi w Lubinie, wybierając jeden z poniższych sposobów:

1) listownie na adres Przedszkole Miejskie Nr 9 z oddziałami intedracyjnymi w Lubinie,

2) w sekretariacie Przedszkole Miejskie Nr 9 z oddziałami intedracyjnymi w Lubinie,

3) pocztą elektroniczną na adres  pm9@ok.um.lubin.pl

Czytaj więcej o: Wniosek o dostęp do informacji publicznej

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

2019-10-29

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rozpatrywania wniosków o udzielenie informacji publicznej

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy:

I. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora

Administratorem danych osobowych jest Przedszkole Miejskie Nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi  w Lubinie: siedziba: 59-300 Lubin ul. Szkolna 23, tel. 76 746 83 86, e-mail: pm9@ok.um.lubin.pl

II. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i realizacji Państwa praw jest możliwy pod adresem poczty elektronicznej: pm9.rodo@ok.um.lubin.pl  lub listownie na adres naszej placówki.

 

III. Cel i podstawa prawna przetwarzania dany

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO to jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej w celu rozpatrzenia wniosku. W wypadku zaistnienia konieczności wydania w  Państwa sprawie decyzji administracyjnej może zaistnieć potrzeba uzupełnienia danych osobowych o adres korespondencyjny, stosownie do wymagań wynikających z ustawy z 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.

IV. Okres przechowywania danych

 Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, Następnie dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora (jednolitym rzeczowym wykazem akt) oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

V. Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców

Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, a także przekazane do przetwarzania podmiotom, które nas obsługują na podstawie zawartych stosownych umów, zgodnych z art. 28 RODO ( w tym obsługa prawna, ochrony danych osobowych, usług informatycznych, niszczenia  dokumentów).

VI. Prawa osób, których dane są przetwarzane:

W związku z przetwarzaniem  Państwa danych osobowych przysługują Państwu  następujące prawa:

  • prawo dostępu do swoich danych,
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • prawo do usunięcia danych osobowych (przetwarzanych bezpodstawnie ),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez nas   Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

VII. Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej

Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać zebranych danych osobowych do państwa trzeciego (poza europejski obszar gospodarczy) lub organizacji międzynarodowej.

VIII. Informacja o wymogu podania danych

Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie danych skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpoznania

IX. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu

Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.

 

Czytaj więcej o: Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Klauzula informacyjna-przetwarzanie danych osobowych w postępowaniach administracyjnych w sprawach załatwianych milcząco

2019-10-29

KLAUZULA INFORMACYJNA – PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W POSTĘPOWANIACH ADMINISTRACYJNYCH W SPRAWACH ZAŁATWIANYCH MILCZĄCO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy:

 

I. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora

Administratorem danych osobowych jest Przedszkole Miejskie Nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi  w Lubinie: siedziba: 59-300 Lubin ul. Szkolna 23, tel. 76 746 83 86, e-mail: pm9@ok.um.lubin.pl

II. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i realizacji Państwa praw jest możliwy pod adresem poczty elektronicznej: pm9.rodo@ok.um.lubin.pl  lub listownie na adres naszej placówki.

III. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych

Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowań, o których mowa w rozdziale 8a Kodeksu postępowania administracyjnego  dotyczącym milczącego załatwienia sprawy.

IV. Okres przechowywania danych

Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do zrealizowania celów. Następnie dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora (jednolitym rzeczowym wykazem akt) oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

V. Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców

Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać wyłącznie organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności na podstawie przepisów  Kpa lub podmioty przetwarzające dane w imieniu administratora danych, na podstawie zawartych stosownych umów  (w tym obsługa prawna, ochrona danych osobowych, usługi informatyczne, niszczenie dokumentów).

VI. Prawa osób, których dane są przetwarzane:

Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania  oraz usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie, zgodnie z obwiązującymi przepisami.

Korzystanie z uprawnień przysługujących osobie, której dane  dotyczą,  realizowane  jest  w  oparciu  o  zasady  i  przepisy  Kodeksu  Postępowania  Administracyjnego.  Dostęp  do  akt  postępowania  czy  sprostowania  realizowany  jest  w oparciu o zasady Kpa.

Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dane kontaktowe dostępne na stronie: https://uodo.gov.pl/), jeśli Państwa zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy w zakresie ochrony danych osobowych.

VII. Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej

Nie przekazujemy Państwa danych do państw trzecich (poza europejski obszar przetwarzania) lub organizacji międzynarodowych.

VIII. Informacja o wymogu podania danych

Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości milczącego załatwienia sprawy w rozumieniu rozdziału 8a Kodeksu postępowania administracyjnego

 IX. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu

Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.

Czytaj więcej o: Klauzula informacyjna-przetwarzanie danych osobowych w postępowaniach administracyjnych w sprawach załatwianych milcząco